Jenže nejde o koně na litr objemu motoru, ale o litry v kufru. Nový výtvor tunerů od AC Schnitzer je totiž založen na modelu M5 Touring. Desetiválec o výkonu 373 kW (507 koní) byl za pomoci upravené řídící jednotky a nového výfuku vyladěn na 406 kW (552 koní). K tomu AC Schnitzer přidává i výkonné osmipístkové brzdy. Maximálka je pak příjemných
Podvozek osobně ladil závodní jezdec Manfred Wollgarten na okruhu Nürburgring. Vůz je snížen a přitvrzen, aby se omezilo naklánění při průjezdu zatáčkami. A protože M5 Touring je v sérii snadno přehlédnutelný, nabízí německá tuningová dílna i bodykit – a ne ledajaký. Například přední spoiler je z karbonu a přes chromovanou mřížku chladiče proudí větší množství vzduchu. Dvě koncovky výfuku jsou zakomponovány do nového zadního difuzoru a dílo doplňuje nezbytný střešní spoiler.